درود بر تک تک شما شیرزنان که تا همین جا هم پوزه خامنه ای جانی و تمام مرتجعین ضد زن را به خاک مالیدید. حضور پرشکوه شما زنان در روز مسابقه بین تیم ملی فوتبال ایران و تیم ملی فوتبال کامبوج در استادیوم ورزشی آزادی نتیجه ۴۰ سال مقاومت ، ایستادگی و فدا در تمام عرصه های سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی میباشد.
آنچه درهمین حداقل بدست آوردید فقط و فقط حاصل تن ندادن به سیاست های ارتجاعی و زن ستیزی رژیم فاشیستی مذهبی آخوندها در کارزاری مستمر میباشد. تک تک زنان آزادیخواه و مبارز در طول این سالها همواره خاری بودند در چشم خمینی و خامنه ای. اکنون به واسطه ایستادگی و تسلیم ناپذیری در برابر ارتجاعی که مستمرا با تحقیر ، سرکوب ، دستگیری، شکنجه و اعدام بهترین دختران و زنان ایران زمین چهره کثیف و زشت خود را به نمایش گذاشته است و همچنین به واسطه حمایت و فعالیت در شکل کمپین های حقوق بشری و بین المللی، فریاد و صدای حق طلبانه شما عزیزان جهانی شده است.

اولتیماتوم فیفا به فدراسیون فوتبال ایران که همانا زبان قدرت میباشد، که اتفاقا حاکمان جانی و ضد زن بارها در مقابل اقتدار و زبان زور در خیلی از عرصه ها با نرمش های ذلیلانه عقب نشینی کردند و همین پذیرفتن تعداد محدود از زنان برای تماشای بازی فوتبال نه بر اساس خواست و احترام به زنان میباشد بلکه تن دادن خفت بار به مقاومت و ایستادگی و اراده تک تک شما ها و از سوئی هم فشار های بین الملی بوده است.
با نگاهی عمیق و ژرف به سوابق عملکرد و سیاست های توطئه آمیز و حیله گرانه حاکمیت بایستی این توجه را داشت که در این مقطع با هوشیاری و تیز هوشی و متحد اینگونه تحرکات را شناسائی، افشا و و مقابله کرد.
حضور شما دختران و زنان در روی سکوهای استادیوم آزادی یقینا باشکوه خواهد بود و چشم های هزاران زن علاقه مند که بدلیل محدویت در تهیه کارت ورودی نمیتوانند در کنار شماها باشند و همینطور تعداد زیادی در پشت درب های بسته در حسرت خواهند بود وهمچنین چشم میلیون ها دختر و زن هموطن به فریاد های شاد و پایکوبی با کنجکاوی خاصی دوخته شده اند.بنابراین از این منظر وظیفه تک تک شماها ایجاب میکند که صدا و فریاد آنان هم باشید و با چهره های شاداب و خندان بذر امید را در فضای پرهیاهوی استادیوم پخش کنید. نگاه های کنجکاو ناظران و کارشناسان بین المللی و میلیونها دختران و زنان در اقصی نقاط جهان که همواره از خواست و مطالبات شما حمایت کردند ، بدنبال این حضور ارزشمند که در حد خودش یک پیروزی محسوب میشود ، هستند.
بی شک این آغازی هست برای ادامه و پیگیری جهت بدست آوردن حداقل حقوق شهروندی آنهم در مقام یک زن در جامعه آخوند زده . بنابراین اهمیت آنچه را بدست آوردید را درک کنید و این تجربه ارزشمند را با هر وسیله و ابزاری با همه هموطنان دختر و زن به اشتراک بگذارید که در مسیر بدست آوردن پیروزی های بعدی و از بین بردن موانع و سد های بغایت ارتجاعی و عقب افتاده نیاز به یکپارچگی و همبستگی دارید.
این باور را داشته باشید که ورزشکاران مردمی و ملی در کنار شما و با حمایت از خواسته ها و مطالبات به حق در تمام عرصه ها صدای شما نیز هستند و درود می فرستند به اراده و آگاهی زنان شجاع ، سمج و فداکار.
فیروز اجاق( مودت)- بسکتبالیست سابق- یکی از قدیمی ترین هواداران فوتبال تیم های شاهین و پرسپولیس
اصغر ادیبی – عضو تیم های شاهین ، پرسپولیس و ملی
بهرام مودت دروازه بان تیم پرسپولیس و ملی

 

 

http://t.me/begoonah1
http://instagram.com/begoonah