کم نشاندن آمار قتل عام قیام کنندگان آبان از سوی رسانه های فارسی یاری رساندن به قاتلین مردم ایران است
در حالیکه آمار شهدای قیام بیش از ۶۰۰ نفر و آمار مجروحین بیش از چهار هزار و بازداشت شدگان زیر شکنجه بیش از ده ه هزار نفر می باشد، رسانه های فارسی زبان تا کنون بصورت قطره چکانی آمار قتل عام شدگان را ۲۰۰ نفر اعلام کرده اند‌.
این آمار شمار واقعی قتل عام شدگان را بیان نمی کند و همه هموطنان با ارائه دلایل و با افشاگری مانع از تقلیل جنایت رژیم ضدایرانی آخوندها و خامنه ای و روحانی شوند.
دیگر نمی توان مانند گذشته یک دست به ریش آخوندها کشید و دست دیگر در جیب ملت محروم ایران برای غارت و چپاول. تمامی قرارداد هایی که در طول حکومت نامشروع و غیر قانونی آخوندها برای تجارت خونین بسته اید از نظر مردم ایران شراکت در جرم و جنایت و فقر و سیه روزی مردم ایران بوده است.
بنابر این مماشات با آخوندها دیگر بس است. مردم ایران با فریادی خشمگین و رسا ناقوس مرگ این رژیم را به صدا در آورده اند و این قیام تا سرنگونی این رژیم ادامه خواهد یافت.

 

 

اسامی تعدادی شهدای قیام

 

میلاد نژه ورد با اصابت گلوله یگان ویژه جنایتکاردر فردیس کرج شهید شد.
پیکر میلاد روز چهارشنبه ۲۹ آبان در قبرستان چهارراه ملارد خیابان دانشگاه به خاک سپرده شد.
رضا نیسی ۱۹ ساله از شهر اهواز
جنایتکاران خامنه ای بعد از چند روز که ازقیام روزیکشنبه دهم آذرپیکرش را به خانواده آنهم با گرفتن ۴۰ میلیون پول تحویل دادند.
یوسف آلبوعبادى در نیزارماهشهر که توسط نيروهاى سرکوبگر سپاه كشته شد. يوسف در ميدان بعثت همراه ديگر معترضين بود و روز دوشنبه۲۷آبان ۱۳۹۸ شهید شد.
رامین لمسه متولد شبستر استان آذربایجان شرقی جوان بیست هست ساله توسط نیروهای یگان ویژه جنایتکار درتهران شهید شد.
مهرداد معین فر درشهریار توسط ماموران جنایتکار خامنه ای به شهادت رسید.
یاسین رمضان نژاد دهکا متولد ۱۳۶۵ درگیلان آستانه اشرفیه دهستان دهکا درقلعه حسن به شهادت رسید.

سیامک‌ نویدی بیلداشی متولد ۱۳۶۶ از اهالی منطقه ۱۵ کیانشهر بود در خیابان کیانشهر با شلیک گلوله نیروهای یگان ویژه جنایتکارشهید شد.
عباس عساکره منصوری در ميدان جراحى مقابل «نيزار حميدى» بساط ميوه فروشى در فلكه داشت. و در هجوم روز دوشنبه بیست وهفتم آبان ماه توسط شليك سپاه جنایتکارشهید شد.
یک منبع مطلع مى گويد: عباس تک‌ پسر بود و چهار ماه بود ازدواج کرده بود: «بی‌آنکه مشارکتی در اعتراضات داشته باشد درحالی‌که در تلاش بود بساط میوه‌فروشی‌اش را جمع کند و از مهلکه به در رود، هدف دوشکای سپاه قرار گرفت و در دم جان باخت.»
ابراهیم منصوری متولد ۱۳۶۲، دارای یک فرزند، ۲۶ آبان ‌ماه ۹۸ حین بازگشت از کار و پیاده شدن از سرویس شرکت با شلیک مسقیم در یزدانشهر، نجف آباد، اصفهان توسط نیروهای جنایتکار خامنه ای به شهادت رسید.
امیر شکری روز شنبه در کرج به همراه همسرش در تظاهرات مردمی شرکت داشتند که بعد از حمله ماموران رژیم از فاصله‌ نزدیک با شلیک گلوله مزدوران خامنه اي به شهادت رسيد.
یعقوب نجفی باباددر پل رباط اصفهان روز یکشنبه ۲۶ آبان ۹۸ به دست نیروهای جنایتکار خامنه ای با شلیک گلوله به شکمش به شهادت رسید.
وی اهل چهارمحال بختیاری شهرستان کوهرنگ و مزار این شهید در این شهر هست. زنده یاد نجفی دارای ۳ فرزند دختر، یکی دختر ۳ ساله و دوقلوی یک ساله است.
سعید رضایی اهل کرمانشاه دراعتراضات سراسری بدست نیروهای جنایتکار خامنه ای به شهاد ت رسید.
سالم امير سنجران (عيدانى) از اهالى شهر جراحى( چمران)، سالم در روز دوشنبه بیست وهفتم آبان در كشتار نيزار ماهشهر توسط نيروهاى سپاه جنایتکار كشته شد.
حسن صحرایی متولد شهرستان گناباد در آبان‌ماه ۹۸ در شهرستان ملارد استان تهران در اعتراضات سراسری با شلیک مستقیم گلوله نیروهای جنایتکار خامنه اي شهید شد.
رامین لمسه متولد شبستر استان آذربایجان شرقی جوان بیست هست ساله توسط نیروهای یگان ویژه جنایتکار درتهران شهید شد.
امیرحسین داودوند، متولد ۱۳۸۲، قهرمان چند دوره کیک بوکسینگ شهرستان نجف آباد، استان اصفهان ۲۶ آبان‌ماه ۹۸ با شلیک مستقیم دو گلوله به ناحیه سر وشکم توسط یگان ویژه جنایتکار در دم به شهادت رسید.
محمد عربی در تاریخ ۲۶ آبان در شهریار با شلیک ۲ گلوله به قلبش توسط جانیان خامنه ای جانش را از دست داد.

 

دوشنبه ۱۱ آذر۱۳۹۸
t.me/begoonah1
instagram.com/begoonah