زینُ برگم بونیت واو مادیونم (زین و برگم را به مادیانم ببندید)
خَوِرم بوریتو سی هالوونم (خبر مرا برای دایی هایم ببرید)
دایه دایه وقت جنگه (ای مادر، ای مادر هنگام جنگ است)
دایه دایه وقت جنگه (ای مادر، ای مادر هنگام جنگ است)
قطار که بالا سرم پورش د شنگه (قطار بالای سرم پر از فشنگ است)

عصر روز سه‌شنبه ۱۹آذر۹۸ پیکر پاک شهید قیام حسین لرستانی معروف به عبدالله لرستانی در بهشت زهرای شهرک آزادی در ۲۵کیلومتری جنوب اندیمشک با حضور مردم غیور این خطه که به‌رغم حضور لباس‌شخصیها و مأموران جنایتکار رژیم در مراسم شرکت کرده بودند، به خاک سپرده شد.
مأموران وحشی رژیم مانع از تهیه عکس و فیلم توسط شرکت‌کنندگان می‌شدند.
گزارشی از درگیری قهرمانانه او حاکی است نزدیک به ۷۰مزدور اطلاعاتی، سپاهی و لباس شخصی‌ خامنه‌ای و نیروی سرکوبگر انتظامی در محله «کوی لور» او را محاصره می‌کنند. آنها مجهز به انواع سلاح بوده و حتی پهپاد را هم وارد کرده بودند.
عبدالله لرستانی در روز ۱۲آذر در جریان درگیریهای با وحوش رژیم به‌ شهادت رسید.
اما عبدالله قهرمان نزدیک به یک ساعت و نیم با مزدوران به درگیری ادامه می‌دهد. مزدوران که مستاصل شده بودند اقدام به شلیک گاز اشک‌آور می‌کنند و در نهایت تک‌تیراندازها وی را که هم‌چنان مقاومت می‌کرد، هدف قرار داده و به‌ شهادت می‌رسانند.

گزارش تکمیلی

بعد از این که حسین لرستانی معروف به عبدالله، فرمانداری اندیمشک و خانه نماینده تبهکار مجلس حاکمیت آخوندی در این شهر را در روز ۲۵ آبان به رگبار می بندد، از طریق دوربین مخفی و خبرچین‌های اطلاعات بدنام آخوندی، از این صحنه فیلم برداری میشود و برای رعب وحشت و وارونه نمایی در اخبار ۲۰:۳۰ شبکه آخوندی نشان داده شده و جوانان شورشی و مردم قیام آفرین را اشرار خواند.

این در حالی بود که عبدالله قهرمان بر علیه اشرار ولایت فقیه سلاح بدست گرفت.
بعد از این صحنه نیروهای وحوش اطلاعاتی بدنبال عبدالله بودند.
حتی به مدت چند روز پدر عبدالله را دستگیر و از او بازجویی میکنند.
و از او میخواهند که در برگه بنویسد که اگر محل عبدالله را پیدا کرد به ما اطلاع بدهد و یا اگر او در تور ماموران امنیتی افتاد مورد هدف قرار میگیرد که پدرش سرباز میزند و قبول نمیکند.
ولی بعد از مدتی متاسفانه از طریق مخبرها و خبر چینهای اطلاعات، محل مخفی شدن عبدالله لو میرود و در۱۲ آذرماه،
نزدیک به ۷۰ مزدور اطلاعاتی، سپاهی و لباس شخصی‌های خامنه‌ای و نیروی سرکوبگر انتظامی با سلاح گرم و آمبولانس و شلیک گاز اشک آور در محله «کوی لور» بهمراه فیلمبرداری با پهباد، عبداله را محاصره میکنند.
اما عبدالله قهرمان دست به مقاومت زده و اقدام به دفاع از خود میکند و نزدیک به یک ساعت و نیم با مزدوران به درگیری ادامه می دهد.
مزدوران که مستاصل شده بودند اقدام به شلیک گاز اشک‌‌آور می‌کنند. اما عبدالله تسلیم نشده و به درگیری و مقاومت ادامه می دهد.نهایتا تک‌تیراندازهای مزدور سپاهی، عبدالله را هدف قرار داده و او را از ناحیه ران پا زخمی می کنند و سپس با یک گلوله دیگر به پیشانی او شلیک می‌کنند که عبدالله قهرمان بشهادت می رسد.
لازم به توضیح است که شدت گاز اشک آورهای شلیک شده، آنقدر شدید بوده که تمامی افراد و خانواده‌ها و همسایه‌های محل، بدلیل خفگی شدید روانه بیمارستان می‌شوند.
سرانجام ماموران سرکوبگر و قاتل با آمبولانس پیکر بی جان عبدالله را به اهواز منتقل می کنند.
عبدالله که در ۱۲ آذر ۹۸ قهرمانانه به شهادت رسید، در بین جوانان شهر اندیمشک به سمبلی از مقاومت تبدیل شده است.

 

photo_2019-12-12_12-53-23.jpg

تابلویی از شهید قیام عبدلله لرستانی که مردم نزدیک منزلشان نصب کرده اند

مغرور و سربلند و بی باک و نستوه
پنجشنبه ۲۱ آذر۱۳۹۸
http://t.me/begoonah1
http://instagram.com/begoonah