#بگونه:طعنه هاي دلواپسان نظام به خامنه اي در شبكه هاي اجتماعي:
* عاقا! یه سوال: چیکار کنیم؟ بریم دادار دودور کنیم که فروختن؟ یا با لبخندی بر لب با دولت همزبانی کنیم؟
* کشوری که اینطور جلوی کدخدا کم میاره غلط میکنه بقیه کشورها رو به مقاومت تشویق کنه.
*من منتظر نمیشینم ببینم رهبری چی میگن من با توجه به فهمم از بیانات واضح رهبری اجتهاد میکنم و دست بهکار میشم.
#ایران #بگونه #مذاکرات_اتمی #لوزان_چای #لوزان

