جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا در مصاحبه‌یی که شب گذشته با تلویزیون فاکس‌ نیوز انجام داد تصریح کرد:‌ رژیم ایران از بنیاد نامشروع است.
وی گفت:‌ رژیم ایران از زمان رونالد ریگان در سالهای ۱۹۸۰ به‌عنوان یک رژیم نامشروع حامی تروریسم نامگذاری شده است. این رژیم از بنیاد نامشروع است.
ظریف هم بلندگوی این رژیم بوده است و مانند یک شومن شعبده باز عمل می‌کند. هر دقیقه یک ساده‌لوح به دنیا می‌آید و او ساده‌لوحی را در آمریکا پیدا می‌کند و آنها را مجبور به پذیرش برجام ۲۰۱۵ می‌کند.
او یک دیپلمات نیست او کلاهبردار است یک حقه باز و یک بی‌سر و پا است. تحریم او گامی است که آمریکا برداشته و نشان می‌دهد که ظریف غیرقانونی است.
این ایده که ظریف طرف حسابی جدی با آمریکا است یک جعل است. تصمیم‌گیرنده اصلی در ایران خامنه‌ای است. ظریف اما تنها یک بلندگو است…

رژیم ایران هیچگاه تصمیمی استراتژیک نگرفته است تا از تسلیحات اتمی دست بردارد و آنها می‌توانند این را مخفیانه پیش ببرند
رفتار رژیم ایران در سایر جبهه‌ها هم نامطلوب بوده است در خاورمیانه آنها به حمله به نفتکشها دست‌زده‌اند و کشتیرانی را در منطقه خلیج‌فارس مورد تهدید قرار داده‌اند.
آنها نیروهای متعارف در عراق و سوریه و یمن دارند و کماکان بزرگترین حامی تروریزم هستند. این رژیم بسیار بسیار نامطلوب و بد است.
فکر می‌کنم این تحریم‌ها علیه ظریف و قبلش هم تحریم ولی‌فقیه این رژیم، پیامش به رژیم ایران این است که لازم است رفتارت را به شیوه‌هایی بنیادین تغییر بدهی اما آنها گامی در این رابطه برنداشته‌اند.

 

t.me/begoonah1
instagram.com/begoonah